Smycken och mys.


Idag har jag gjort lite smycken för Barncancerfonden, som jag ska sälja på loppisen på söndag.

Jag har även gjort ett halsband till Therese, som har bröstcancer.
Ni kanske såg henne på Rosa bandetgalan. Själv missade jag det.
Hon är en nära vän till min svägerska och jag har själv bara träffat henne en gång, men hon verkar vara en fin människa och det är så orättvist att hon fått den jäkla skitsjukdomen.
Nu kan ju tyvärr inte ett av mina halsband göra något åt hennes situation, men det är ett fint budskap på tagen och det kanske kan hjälpa ibland när det känns jobbigt.
"Dröm om morgondagen. Minns gårdagen. Lev idag."


En armbandsbeställning har jag oxå hunnit med idag.

Och soffmys såklart!
Fast dom bra platserna i soffan blev snabbt upptagna. :)


Nu ska vi dra fram lite ost och kex, slänga ungarna i säng och bara vara.

Trevligt kväll på er!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Pernilla som var med i samma inslag som Therese är min kusin. Tänk vad världen är liten.

2011-10-28 @ 20:20:23
URL: http://manhattanfromthesky.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0