Min födelsedag.

Idag fyller jag år...
24 år.
Det känns sådär.
Jag och McLovin' har alltid sagt(förr), att när man fyller 24, då är man gammal.
Nu är jag alltså gammal.
Fast jag är ju fortfarande närmre 20 än 30.
Det är ju inte alla som är det, eller hur McLovin'. :)

Jag är ju inte sådär väldans glad för att hålla kalas, så jag satte ut kaffe och fika i boden och stack hemifrån istället. :)

Dagen började med utflykt i Fulltofta.
Vi promenerade och fikade och hade det allmänt mysigt.
När vi kom hem igen kom gästerna.
Ha! Bra planerat, Sofia.
Men det var himla trevligt, för det var farmor, Lena och Emil.
Så det var bara tur att vi inte missade dom.

Här kommer bilder!

Välkomna hit, slå er ner i boden.


På väg!

Framme!

Och där fanns pinnar!

Fikapaus, vid en hästhage.

Pållemys.

Underbar natur...

Och en underbar bebis.
:)

Kisebebisar.

På väg tillbaka till bilen.

Bus med gammelfarmor.

Extramormor, Lena, fick sitta hos Brallan.

Världens bästa morbror, Emil.


Det var förmiddagen/eftermiddagen.
Och än är inte dagen slut!
Nu blir det hemmagjord pizza och massa mys.

Tjo!


Kommentarer
Postat av: Emilie-mamma till Liam och en på väg

Grattis i efterskott =)

2011-10-03 @ 07:46:38
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: Annica

Hoppas du hade en toppen dag! ;D

2011-10-03 @ 07:56:25
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0