Nervös...

Jag har påbörjat en grej.
En grej som jag har tänkt på länge...
Det blir inte aktuellt förrän om ett tag, om det ens blir av.
Jag vet inte om jag vill dela med mig av det här i bloggen när det väl händer, vi får se.
Jag är iaf nervös och jag är inte ens halvvägs dit.

Idag är Brallan på dagis.
Jag och Älvan drog med oss Bille till BVC för besiktning.
Han gick som vanligt igenom utan anmärkningar.
Han hade inte gått upp så mycket sen sist, men med tanke på att han inte har kunnat äta fast föda i ca en vecka, så var det helt okej.
Han var ju jättedålig i halsen och var full av svamp i hela munnen.
Men nu är vi äntligen friska och Bille har kunnat äta i två dagar nu.
Yeey!
Vad resten av dagen bjuder på vet jag inte...
Funderar på att hälsa på syrran, om Erik har blivit frisk än.
Jag vet iaf vad jag INTE ska göra och det är att baka.
Jag fick baka 4 nya bröd igår, för hela familjen älskar det hembakade lantbrödet, så det tar slut fort.
Så jag är TRÖTT på bakandet nu!

Men men...
Nu blir det kaffe, medan ungarna sover.

Till er som har bett om recept:
Jag ska snart lägga ut dom på bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0