Vänner.

Vänskap.

Jag har ganska många vänner, men det finns några av dom som står mig extra nära.
Mina bästa vänner.
Ja, vänner. Jag har inte EN bästa vän. Jag har turen att ha några stycken.
Jag tänker inte skriva ut vilka, för jag tror att ni vet vem ni är. :)
Sen en hemsk olycka drabbade just en av dom där bästa vännerna, har jag börjat ta vara på mina vänskapsrelationer mer.
Jag säger ofta att jag tycker om mina vänner, kramar dom och ringer lite mer.
Självklart har jag inte blivit nåt höra-av-mig-proffs, men jag ska försöka bli det.
För mina vänner är viktiga för mig.
Gamla som nya.
Det ska ni veta, mina fina vänner!

Och även om jag är dålig på att höra av mig till er, så ska ni veta att jag ofta tänker på er och att jag älskar er väldigt mycket.

Ni är så oerhört viktiga!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0