Bilder från handbollen.

Igår började Brallan på handboll.
Hon älskade det!
Jag amnälde mig även som "tränare" till laget, för jag tyckte oxå att det verkade roligt. :)
Här kommer lite (dåliga) bilder.

Kutar med bollen.

Sen vila lite hos Adrians och Elias pappa, Andreas.


Idag hämtade jag Brallan på dagis och tog med henne på en mamma-Brallan-fika.
Alldeles själva.
Så mysigt. :)
Sen kollade vi lite i affärer.
Jag är ute efter stövlar och regnkläder, till mig själv, så vi kan gå på djurparken i alla väder.

Nu ska vi ev. köra till ÖB och kolla stövlar där, för alla jag hittar är för smala i foten.
Jag har alldeles för höga och breda fötter för alla tjusiga smalisstövlar.

Älvan och Bille ville oxå vara med på bild idag! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0