"Får det lov att vara en sexbaguette?"

Igår försökte jag byta till mig sex...
Med en baguette.
Alltså som bytesvara, inte att jag försökte övertala den att ha sex med mig.

Vi hade inga kondomer hemma.
Och eftersom vi inte vill ha några "olyckor", tog vi det säkra före det osäkra och ehm... Gjorde annat.
Men jag ville verkligen ha mer.
Jag började tigga, som vilken fattiglapp som helst:
"Snääääälla!"
"Nej!"
"Men bara lite..?"
"Nej, jag vill inte att du ska bli gravid."
"Men det blir jag inte. Bara doppa toppen lite."
"Haha, nej!"
"Jo... Du får en baguette!"

Om det lyckades eller inte håller jag för mig själv. ;)




Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha, du måste skriva "varning" eller nåt i rubriken på sånna här inlägg!!!

2011-10-02 @ 18:31:50
Postat av: Kondomtorget

Hehe, klockren förhandling! (: Ifall ni brukar köpa kondomer på nätet så får du gärna titta in i min lilla e-butik. Kör du samarbete med några e-butiker? Intresserad?

2011-10-09 @ 17:39:19
URL: http://www.kondomtorget.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0