Inkassokrav i en idiotvärld!

Jag är så arg!
Så satans jävla arg!

Just nu pågår ett blodbad i mitt underliv och varje gång det gör det, förvandlas folk runt omkring mig till idioter.
Ingen vet någonting och alla har helt plötsligt glömt hur man sköter sitt jobb.
Som t.ex igår...
Jag fick ett inkassokrav på en räkning, som jag inte ens skulle betala!
Den gällde barnomsorg för hela augusti månad, när Brallan inte ens hade satt sin fot på dagis!
Jag fick den i slutet av augusti och ringde då kommunen.
Dom sa: "Betala inte den, vi skickar en ny."
Och nu kommer ett inkassokrav på samma jävla räkning!
Med en extraavgift på 160 spänn.
WHAT?!
Jag har suttit i telefon hela morgonen och "diskuterat".
Självklart får jag ju inte svar idag på hur vi ska göra, för hon som har hand om friskolorna är inte där idag.
Så vi får se "hur vi ska lösa det"  senare i veckan.
Vad är där ens att lösa?
Jag ska ju inte betala den.
Klödderövar!
Hade varit spännande om jag glömde bort hur jag skulle sköta mitt jobb...
"Va? Skulle du ha insulin? Jag vet inte hur man gör, du får nog dö idag istället. Känns det okej för dig?"

Idiotvärld!
Jag hatar att ha mens!
När McLovin' kom hem igår, stod jag i hallen, iklädd endast ett för litet linne, med håret spretandes åt alla håll och ett litet snöre hängandes mellan benen och väntade på chokladet jag hade beställt.
McLovin' såg lite skrämd ut, när han klev över tröskeln och frågade: "Vad är det?"
Jag svarade helt pundigt: "Inget! Köpte du det?"
Det hade han såklart gjort, för han ville inte sova i bilen inatt...

Åh, jag är så arg på hela världen!
Såna här dagar saknar jag boxningen...

Men men...
Som jag sa till McLovin' igår:
"Varje dag, som jag inte ställer mig mitt på gatan och börjar skjuta runt omkring mig, med ett hagelgevär, är en bra dag."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0