Six kids!

Vilken kväll det var igår!
Jag och 6 barnSarahs 3 och mina 3.
Först käkade vi fläskpannkaka, som Jimmie hade gjort, sen var det dags för städning.
Ja, jag är nog världens tråkigaste barnvakt...
Säger att man måste städa sina rum, innan det blir TV och popcorn.
Men jag tvingade ingen, jag gav dom bara en välmöjlighet...
Jag sa att dom inte behövde städa rummen och att vi kunde sitta i soffan hela kvällen och prata istället.
Då städade dom sina rum ganska fort. :)
Hahaha.
Mina hjälpte ju såklart oxå till, för dom var ju oxå delaktiga i stöket.
Efter städningen kom vi fram till att vi var såååå duktiga...
Bäst i världen faktiskt!
Och barnen var så stolta. :)
Då blev det film... Spirit.
Alla barn gosade ner sig i soffan med vars en popcornskål.
Lite godisbjörnar blev det med.
När klockan närmade sig 8 kom McLovin' och hämtade våra barn, så att jag kunde koncentrera sig på Sarahs barns nattningar.
När alla tänder var borstade och alla hade krupit ner under sina täcken tog det inte lång tid innan dom somnade.
Tröttisarna. :)
Då diskade jag undan det sista och la mig under en filt i soffan och kollade på film.

Det var min lördagkväll!
Full med mys och bus.
:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0