Brallans 3-årsdag!

Idag fyllde min stora, fina bebis 3 år!
Vi har haft en fullspäckad dag...
Brallan hade ju fått pengar som hon kunde handla leksaker/annat kul för.

Först fick hon presenter av oss.
1 halsband, 1 armband, 1 ring och 1 par gymnastikskor(som hon ska ha på handbollen).
Sen åkte vi till Bojjan och åt köpefrukost och efter det vidare till Kubix(leksaksaffär).
Vi letade efter ett kök, som Brallan ville ha, men dom hade inget kök där.
Men tjejerna fick välja vars en grej i affären, innan vi åkte vidare.
Brallan valde en överfuuuuul häst och Älvan valde en hemsk Hello Kitty-nalle...
Jag är lite allergisk mot Hello Kitty.
Vi satte oss i bilen igen och brummade iväg mot Lund.
Vi stannade på Nova och gick in på Skopunkten.
Där fyllde vi på Brallans skoförråd.
Det blev 2 par vinterstövlar och 1 par rosa höststövlar.
Efter skoshoppingen gick vi in på BR och där hittade vi...
KÖKET!
Efter en snabbisfika på Mackedonkan körde vi till Media Markt, för att handla en dvdspelare till barnens lekrum. Sen körde vi hem.
Brallan skulle ju till handbollen...
Men tyvärr hade klockan blivit för mycket, så hon missade faktiskt första gången för denna terminen.
Lite tråkigt, men vi kände att vi inte ville stressa på shoppingen.
Det var ju liksom hennes födelsedag och det kommer ju fler måndagar.
Fyller år gör man ju bara 1 gång per år.
När vi kom hem igen byggde vi ihop köket, så barnen kunde leka lite.
Sen blev det en massa gnäll innan läggdags.
Alla var trötta och ingen ville borsta tänderna och Brallan skulle sova i sin sommarklänning, osv.

Men en bra dag, måste jag säga att det var. Trots lite kvällstråkigheter.
Barnen har haft kul och Brallan blev glad för sina presenter!

Köket!

Skorna.

Brallan, med sin läskiga häst.

Älvan, med ett gäng nallar, inkl. hennes nya gisslan, Kitty.



Grattis, min fina tjej!
Och tack, mina fina barn, för att ni förgyller mitt liv med er kärlek!
Jag älskar er så att det gör ont!


Kommentarer
Postat av: Mia

Synd ni missade handbollen! Vi kom försent. Trodde det började 17.15 som innan, men det börjar visst 16.30 nu. Men vi ses kanske nästa måndag:)

2011-09-20 @ 14:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0