Flitig dag.

Älvan sover, Bille sover och Brallan är hos mormor.

Idag har varit en bra dag.

Jag, Bille och Älvan var och fikade med Terese och två av hennes barn.
När vi satt och fikade ringde Jimmie och sa att han var nere i Höör med Sarah.
Vi packade ihop för att gå och möta upp dom, men precis när vi skulle gå ifrån Bojjan kom dom till oss istället.
Vi snackade en stund, innan det var dags att åka vidare.
Det var roligt att träffa Sarah.
Jag skulle egentligen hälsa på henne igår, men det blev aldrig av, för hon fick släktbesök.
Jag var lite deppig över att jag inte skulle kunna träffa henne förrän nästa vecka, eftersom McLovin' jobbar sent varje dag fram till nästa torsdag.
Men så fick jag träffa henne idag istället. :)

När jag kom hem blev det middagslur för barnen och samtal med mamma över telefonen.
Det blev bestämt att hon skulle hämta Brallan på dagis och låta henne sova över.
Så jag passade på att sy och baka lite.
Det blev 2 napphållare, focaccia och bullar.

Napphållare.
Så bra att ha när man är borta, för nappar går alltid upp i rök då.

Focaccia med oliver, fetaost, tomat, vitlök och flingsalt.

Dinkelbullar, med linfrön och flingsalt.

Nu ska jag plocka undan lite, innan McLovin' kommer hem.
Imorn blir det djurparken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0