3 dagar på dagis = Sjukisar

Vi är sjuka...
Så jäkla tråkigt!
Igår låg jag, fullt påklädd, under 2 täcken och skakade av feberfrossa.
Idag, med Ipren, Bisolvon och Kan Jang i kroppen, mår jag lite bättre.
Barnen är oxå på bättringsväg... Hoppas jag.
Så dom senaste dagarna har det mest varit mys.


En rolig sak är att vågen nu visar - 9,4 kg, sen januari.
Jag hade hoppats på mer vid det här laget, men det går iaf, sakta men säkert, neråt.
Jag fick hem en klänning igår, som jag ska ha på Annas dop och den satt jättebra.
Kommer bli jättefint med den klänningen, mina blåa pumps och min nya blåa cardigan.



Söt, va?

Nu ska jag passa på att duscha.

Ha det fiiiiiiint!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte jätte jätte fin klänning! Var finns den att köpa?

2012-04-19 @ 16:34:21
Postat av: Anonym

Den hittar du på ellos!

2012-04-20 @ 22:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0