Förlåt, älskade bebis!

Fy fan, vad jag känner mig som en kass mamma!
Såhär är det...
Min mamma tog min bil och tjejerna idag, för att åka till min mormor.
Jag och Bille skulle ha ensamtid och ta en cykeltur.
Mamma skjutsade ner oss till Höör, för min cykel stod där och sen åkte dom vidare.
Då insåg jag att mina husnycklar satt tillsammans med mina bilnycklar, som min mamma hade.
Jag stack in till en av mammas grannar och ringde efter mamma, för jag ville ju ha husnycklarna.
Vi bestämde oss för att mötas upp vid södergatan och det gjorde vi.
Mamma stannade bilen och Peter öppnade rutan och sträckte ut nycklarna.
Jag stod stilla med cykeln och sträckte mig efter dom och kände hur cykeln började ramla åt sidan.
Jag gjorde allt jag kunde för att hålla upp cykeln, men Billes tyngd gjorde så att cykeln la sig.
Hela mitt ben vreds och det small till i mitt lårben och mitt knä hoppade(antagligen) ur led, för att sen hoppa tillbaka.
Jag kunde inte röra benet, så mamma sprang ut ur bilen för att ta upp cykeln, med Bille på.
Jag skrek nog mest.
Efter ett tag reste jag mig upp, med hjälp av mamma och hoppade in i bilen, medan Peter cyklade med Bille till mammas parkering.
Där satte vi honom i bilen igen och åkte hem...
Nu ligger jag på golvet, medan Bille leker med mina kryckor, som jag fick låna av mamma.
Och jag känner mig så jävla dålig, som lät en olycka hända!
Bille slog ju inte sig.
Han hade hjälm och satt ordentligt fast i sin stol och cykeln blev ju bara lagd på marken, förutom dom 10 sista cm, då jag fick släppa taget.
Men ändå.
Det kunde hänt nåt allvarligt!
Och jag skulle ha varit mer försiktig!

Vi får se, när McLovin kommer hem, om jag ska åka in med mitt knä eller inte.
Jag avvaktar.

Jävla skit!


Kommentarer
Postat av: Emma

Nej Sofia du är ingen dålig mamma. Det händer även den bästa. Hoppas det går bra med ditt knä. Styrke kramar

2012-04-09 @ 18:05:03
URL: http://smultronheart.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0