Jag har tänkt...

Jag har tänkt ett tag på att byta mina ringar.
Dom jag har nu är släta, vilket gör att dom blir repiga väldigt lätt.
Det passar inte en kvinna med två vänsterfötter och händer som är okapabla till att hålla fast någonting.
Jag vill smälta ner mina ringar och göra en stor ring av dom.
Lägga till några extra diamanter och göra en värstingring av allt.
Men bara att smälta ner guldet kostar ju en förmögenhet, så isåfall får jag köpa en helt ny ring istället.
Men det känns fel...
Dom ringarna jag har nu har ju varit med från början, den ena sen jag var 19 år.
Jag kan ju inte bara göra mig av med dom!
Jag får helt enkelt önska mig en ring till i bröllopspresent om några år. :)

Nåt liknande denhär hade jag tänkt göra av mina ringar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0