Jubileum.

Den 6e april hade jag och McLovin 6-årsjubileum...
Vilket vi glömde bort. :)
Men idag satt jag och tänkte på hur mycket vi har hunnit med på dom 6 åren.
Vi har flyttat 3 gånger, köpt hus, gift oss, åkt på semestrar, skaffat djur, bilar och fast jobb.
Men det viktigaste av allt, vi har skaffat 3 fantastiska barn!
Ibland undrar jag hur vi har hunnit med allt, samtidigt som det känns som att vi har haft det såhär hela livet.
Det känns konstigt att det bara har gått 6år sen vi träffades, för det är så självklart att vi ska vara tillsammans.
Och det känns konstigt att vi inte alltid haft barnen.
Vad tusan gjorde vi innan dom kom?!
Jag klättrar ju nästan på väggarna när tjejerna är på dagis och Bille vilar.
Det är lite knasigt, för ibland känner jag bara för att sälja barnen, men när jag väl är utan dom känner jag mig lite vilsen och förvirrad.

Älskade familj! :)
Jag älskar er så mycket.
Utan er finns ingen jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0