Samtal

Idag har jag varit på utvecklingssamtal för Brallan.
Det fanns bara positivt att sägas om min fina tös.
Efter samtalet åkte jag och Bille till Terese.
Vi drack kaffe och snackade...
Himla trevligt!
Jag gillar Terese. Hon är en bra vän och såna växer inte på träd!
Bille gillar Tereses hund, Serina(tror jag att det stavas?).
Hon tvättade honom i öronen, sen var han hooked.
Han älskar öronpill! :)

Annars har dagen inte bjudit på så mycket.
Jag har fläskläpp, pga herpes och McLovin är i grunden och pillar, medan jag roar kidsen.
Jag ska snart börja med maten.

Ha en fin dag!



Kommentarer
Postat av: terese

va glad ja blir :-D

Ja vet själv knappt hur d stavas :-P

2012-04-24 @ 20:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0