Söndagsdagen

Igår åkte vi till djurparken och åt kvällsmat. Grillad korv!
Det var riktigt kul att vara där på kvällen. Vi var helt ensamma där, så jäkla mysigt!
Förutom personalen då...
Vi tog fina bilder, men dom lägger jag in en annan dag.

Idag har vi fixat här hemma, varit med barnen på brottningen och bakat minipajer.
Jag har även cyklat på motionscykeln för första gången på en vecka och mitt knä är INTE bra än.
Skitmög!
Får väl kolla upp det.
Bingolotto spelade vi med, men det spelar jag inte fler gånger(yeah right).
Det är fan bara gamla tanter som vinner alla bra vinster och det gör mig fan arg!
Dom ska inte ha bilar och resor!
Är man 75 bast kan man väl nöja sig med rullator och en inglasad balkong??! Det blir ju värsta tropiska värmen där.
Ja, jag är en väääääldigt dålig förlorare och jag är glad att barnen sov, när jag svor över min nitlott.

Nu ska jag sova.
Jag har viktiga möten imorn, så jag måste vara vacker och utvilad.

Gonatt på er, fisrumpor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0