Alltid upptagen

Det känns som att varje dag i mitt liv är uppbokad och är den inte det ser jag till att den blir det.
Jag är ju en aning rastlös, men samtidigt hade det varit skönt med en hemmadag.
Som inte innebar fix.
Men det klarar jag sällan av. Då börjar jag klättra på väggarna.  :)
Men men. 
Idag ska bilen iaf servas. Vi har köpt grejer till den och min svåger ska visa oss hur man gör. 
Sen ska tårtor fixas och väggventil monteras, osv.
Sånt som måste göras och som är skönt att få gjort.
 
Imorn blir det en tur till Zoo, med barnens farfar och på söndag är det fest hos Sarah.
Vi firar att det är 1 år sen hon överlevde hjärnblödningen. 
Helt otroligt!
 
Min starka, envisa vän, som lurade döden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0