Dagis-pose!

Nu är dagispåsarna kompletta!
Stövlarna inhandlades idag och nu är jag redo att börja jobba. ;)
Men innan dess ska vi till havet.
Vi blev ju snuvade på strandutflykten idag, så vi åker imorn istället.
Jäkla SMHI och Mix Megapol sa att det skulle regna och åska hela dagen, så vi avbröt picknickpackningen och begav oss mot center syd istället.
Men ack, vad vi sket oss i näven!
Solen sken hela dagen och VARMT var det.
Jäkla metrologer.
Ska det vara så svårt att göra sitt jobb rätt?
Men men, vi fick ju iaf inhandlat lite nödvändigheter.
7 par skor(dubletter remember?) och lite i kläd-/smyckesväg.

Jag chattade lite med min arbetskamrat, Sandra, innan.
Hon sa att en tant, som vi går till, blev jätteglad när hon fick höra att jag skulle komma tillbaka.
Efter över 4 år kommer hon fortfarande ihåg hur jag och Sandra kom klädda som tomtar på julafton.
Sött! :)
Det är ju alltid kul att veta att man gjort avtryck i någons liv och att man är uppskattad.
Och jag har ju faktiskt saknat mina tanter och gubbar med!

Nu känns det inte lika läskigt att gå tillbaka till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0