Dålig dag.

Ingen bra dag idag.
Men jag hade faktiskt en himla bra start på dagen.
Mitt fm-schema var jättebra. Träffade härliga vårdtagare och hade det trevligt.
Sen kom eftermiddagen.
Inköp hade jag då.
Det är INTE lätt att handla till 5 pers själv på 3,5 timmar!
Speciellt inte i en affär man inte känner till och sen hinna köra ut allt med.
Jag stressade som en dåre och fick ändå jobba över!
Sånt gillas inte.
Jag vill inte behöva vända ut och in på mig själv för att hinna sluta i tid.
Och självklart fick jag ju min mens oxå!
Hmm...
Inköp är nog inte min starka sida.
Jag vill hellre träffa mina vårdtagare än att ränna runt i en affär.

Men hem kom jag iaf och möttes av fina barn och en underbar man.
Mina ljusglimtar!

Jag hoppas verkligen att morgondagen blir bättre, för idag var det verkligen tungt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0