Dejt

Idag ska jag dejta Älvan. Vi ska till donken och Emelie och Tyra ville oxå hänga med. Jag måste verkligen åka själv med Älvan, utan dom andra barnen. Hon har ett så stort mamma-behov just nu. Hon vill nog helst krypa tillbaka upp i min livmoder och bosätta sig där. Lilla hjärtat. Men jag tycker att det ska bli mysigt att bara koncentrera mig på min Älva. Vi ska ha så roligt. :) Nån dag snart, innan jag börjar jobba, ska jag åka på bio med Brallan. Det har jag lovat. Men idag är det Älvans dag. :) Hon är så go! När jag klädde på mig innan sa hon att jag skulle ha klänning. Jag visade henne min nya tunika och frågade om det gick bra med den. Det gjorde det. När jag sen tog på mig den sa hon, "Mamma passar i så mycket" och "Wow, så tjusigt!". Härliga unge! :) Jag blev helt rörd och förvånad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0