Fixardag.

Idag har vi fixat och ska fixa ännu mer.
Älsklingen byter styrled på min bil just nu och jag har putsat fönster och rengjort myggnäten. Kvar är den dagliga städningen, diskning, ev tvätt av min bil, göra tårtbottnar och fyllning. Vi måste även skicka iväg min bil, för att byta olja/oljefilter. Och tyvärr måste vi betala mellan 1500-2000:-, eftersom att ingen kunnig, som vi känner, kan/vill hjälpa oss med det. Våra gulliga vänner har sagt att dom kan göra det, men dom har ingenstans att göra det. Man kan ju inte bara släppa ut olja var som helst och man måste ju kunna hissa upp bilen. Tyvärr har vi inget sånt ställe att erbjuda. :( Men men. Det blir bra ändå! Hade bara varit skönt att kunna komma undan lite billigare. :) Nu blir det dock att laga lunch till oss. Barnen ser hungriga ut. Sen ska jag ev ut på en pw.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju bara till gå till en mack o hyra någon utav deras salar där man kan få hissa upp sin bil för inte så stor peng.. Q8 mackar brukar ha salar att hyra ut bla..

Svar: Tack! Det hade jag faktiskt ingen aning om! Så bilintresserade/kunniga är vi in denna familjen. :P
Sofia

2012-08-10 @ 10:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0