Fredag

Åh, vad kass jag är på att blogga! Jag har ju inte tiiiiiid... Men jag ska skriva lite om helgen idag... I fredags kom Terese hit och hade hudvårdsparty. Bra skit, var det denna gången och jag beställde massor. Vi var ett trevligt gäng och skrattade och snackade massor. När det började bli sent åkte alla hem, utom Emelie. Hon hade inte ätit, så vi beställde mat från Jernkällaren, hon och jag och McLovin. Det tog dock himla lång tid att äta upp, för vi skrattade mest. Vi skrattade åt ALLT. Gud, vad kul vi hade åt ingenting. McLovin fattade nog bara hälften av vad vi snackade om, för det räckte att Emelie sa "Mjölkpaketet", så skrattade vi så vi nästan satte i halsen. Mjölkpaketet är ett av våra dagisminnen, när vi skrattade så mycket vi matbordet(som vi även gör idag) att fröken satte ett mjölkpaket mellan oss, så att vi inte skulle kunna se varandra. Det funkade ju självklart inte, så vi blev oftast utskickade till vars ett rum. Idag får vi dock skratta hur mycket vi vill vid matbordet. :) Vi hade en skitrolig kväll och det måste snart göras om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0