Torsdag, nästan fredag.

Idag var det rätt mycket att göra på jobbet. Men det är kul att ha grejer att göra. Pallar inte med dötid.
Mycket cyklande blev det(vi cyklar till vårdtagarna) och på lunchen blev det en pw på ca 4 km.
Jag och Sandra har infört en lunchpromenad, istället för att sitta och dega.
Vi tyckte det var bättre så!
Eller vi och vi... Jag har bestämt och tvingat med Sandra.
Haha.
Hur som helst, så har jag börjat komma in i jobbet igen. Det är faktiskt jäkligt kul att jobba!
Det är bara alla jäkla adresser, portkoder och nyckelnummer man ska lära sig IGEN, men det kommer.
Jag trivs. :)
Det är skönt att ha ett jobb där man rör sig mycket.
Man håller liksom igång och känner inte hur jäkla trött kroppen är, förrän man är halvvägs hem.
Och sen blir man sådär skönt trött.
Så som jag är nu...
Barnen ligger i sina sängar. Fredagsfikan(Tarte Tatin) till mig och kollegerna är färdig. Och jag ska snart hoppa in i duschen.

Härligt!




Kommentarer
Postat av: sofie

Hallå! Jag var också med & promenerade! och det ska jag vara hela nästa vecka också! ;)
& hur vågar du bjuda på fredagsfika när jag inte är där? skärpning damen! ;)

2012-08-23 @ 20:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0