Trailer trasig.

Nu är tårtorna hämtade och vi lyckas alltid framstå som en trashig familj, när folk vi inte känner kommer hit. :)
Denna gången hade vi dörren halvöppen, Bille drog in en gammal golvtrasa, som hängde på tork utanför och McLovin vrålade på honom att han inte fick. Han t.o.m svor!
(ONÖDIGT! Men helt enligt boken, om du slår upp "trailer trash".)
Helt plötsligt hörde jag:
"Eh, jaha! Hej!... Sofia, du har kläder på dig, det har inte jag! Kan du komma?"
Hahaha.
Där stod en man på trappan(en trappa full av gamla bajsblöjor), som såg ut som om han hellre ville vara var som helst utom här. (Förståeligt.)
Han frågade om han kommit rätt. Han skulle ju hämta tårtor.
Det hade han, så jag visade honom in i hallen, där mina halvnakna barn stirrade ut honom.
Jag fixade det sista på busstårtan, medan han klappade Lilo.
Han tog den andra tårtan och gick ut till bilen sålänge.
Efter nån minut hörde jag en kvinnoröst, som bad att få låna toaletten.
Min, alltid annars, lugna Lilo-hund reste ragg och skällde ut kvinnan.
(Vilket hon aldrig gör annars! Men för att visa vilken stökig familj vi är gjorde hon vad hon kunde.)
Jag visade kvinnan toaletten och förklarade att dörren inte gick att låsa, men där fanns en hasp.
(Så som det ska vara i en typisk trashfamiljs hem.)
Det tog ett tag innan hon fick igen dörren, för där hängde linnen och en bh på handtaget. (SÅKLART!)
Men till slut gick det och jag bar ut bussen.
När vi hade fått in tårtorna i bilen önskade jag dom lycka till och försvann in i huset, i mina beigefärgade mjukisbyxor och spygröna tubtopp.
(Precis så som en trailerpark-Queen ska se ut.)

När jag kom in igen föll både jag och McLovin i skratt! :)
Vi behövde inte ens säga nåt, för vi tänkte på precis samma sak.
Hahahahaha!

Peace out.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0