Träningsvärk!

Oh, Lord! Cyklade ca 8 km i skogens alla backar, med ca 40 kilo extralast, i form av barn och cykelkärra. Herregud! När man har ca 700 meter hem och nästan ringer för att bli hämtad, då vet man att man har jobbat hårt... Vi(jag, Brallan och Älvan) cyklade till min syster, för barnens kusin fyller 4 år idag. Vi hade med oss kladdkaka med dumle, som jag panikbakade innan vi susade iväg genom skogen. Min syster sa nämligen att fikat började ta slut, så jag drog fram min magiska elvisp och trollade fram mer... Just nu ligger jag i sängen, med världens träningsvärk. Jag fryser och känner mig allmänt trött och gnällig. Jag kanske börjar bli sjuk?... Hoppas inte det, för jag har en tårtbeställning att göra och i helgen blir det Zoo. Det ska bli så kul! :)... En sak som inte är kul är att jag snart börjar jobba. Jag får ont i magen bara jag tänker på det. Jag ska lämna ifrån mig mina barn nästan varje dag! Jag dör lite varje gång jag tänker på det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0