Bättring

Jag tänkte ge er en uppdatering om min utmattningsdepression.
För ca 2 dagar sen vaknade jag och kände att jag var glad.
Jag kände lust att baka, pyssla, göra saker.
Det har varit dött ett tag för mig.
Allt har bara känts jobbigt och jag har inte haft lust med något alls.
Jag skulle nog vilja påstå att min depression är borta, nästan iaf.
Dock kvarstår min ångest.
Jag tror inte att det är medicinen som hjälpt, jag tror att det är vilan/sjukskrivningen.
Jag känner mig som innan utmattningen.
Glad, men ändå den gnagande ångesten(som medicinen skulle hjälpa mot). Grubblandet på kvällar och nätter är tillbaka(jag har inte tagit "sov-medicinen", som även är ångestdämpande, på några dagar, för jag har somnat bra utan.)
När jag tog den var jag i stort sett ångestfri, men ack så trött.
Men dom andra pillerna...
Jag känner inte att det är lönt att äta medicin, som inte hjälper, men ändå ger biverkningar.
Ska höra med läkaren i januari.
Jag ger det en tid till.

Jaja, jag är på väg uppåt iaf.
Och det är fett nice! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0