Den bästa dagen

Vi hade en jättebra julafton!
God mat och härlig stämning.
Jag älskar att träffa mina älskade bröder! Det blir alltid så grabbig och rolig stämning och jag har alltid varit en pojkflicka, som trivs bäst med killar.
Det retas och skojas friskt. :)
Härligt!

Men...
Den bästa dagen på julen är juldagen, enligt mig.
Lugnet har lagt sig och det går massa filmer på tv. Alla är lite slitna och trötta.
Just nu sover männen i huset och jag och tjejerna sitter i soffan och kollar på Ronja Rövardotter.
Myspys!

Jag och McLovin är jätteförkylda!
Hoppas det går över tills imorn, för på torsdag börjar jag jobba igen.
Läskigt värre.
Så idag blir det nog bara chill hemma.

Gud jul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0