Det där med sömnen.

Fy fan, vilken natt!
Jag har mått illa sen igår vid 14-tiden.
Det var svårt att somna på kvällen och när jag somnat vaknade jag och kunde inte somna om! Låg vaken några timmar och bara vred och vände på mig.
Känner mig ganska risig idag, speciellt eftersom jag fortfarande mår illa.
Usch!
Har ringt VC och bokat telefontid med läkaren.
Jag måste få en sömntablett!

Annars är det lugnt idag.
Vi försöker fixa vinterdäck till McLovins bil och jag ska försöka göra så lite som möjligt.
Fast Billeboll håller inte med.
Imorse kastade han både mjölk och smörgås på golvet och blev straffad med att få gå ut från köket.
Då tog han och tömde kattkådan över hela huset.
Bajs överallt!
Tack, fina du. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0