Funderar på att säga upp mig.

Jag funderar på att lägga ner bloggen, faktiskt.
Jag känner att jag inte har tid, lust, mm.
Inläggen har blivit tråkiga.
Jag läser ju inte ens bloggar själv, för att jag tycker att det är tråkigt.

Men på nåt sätt tar det emot att lägga ner.
Jag började denna bloggen när jag väntade Brallan och den har varit som en dagbok för mig.
Alla barnens första år(och framåt) finns här i bloggen.
Jag vill spara allt i en bok och kunna läsa med mina barn om några år.
Men det är ju så saaaatans dyrt att göra om bloggar till böcker.

Jaja, vi får se hur jag gör.
Jag ska tänka lite till.

Idag är jag hemma med Bille.
Vi ska ha lite mamma-son-mys och pyssla och måla lite.

Vet ni vad?
DET ÄR FREDAG IDAG! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0