Hej, sjukskrivning!

Idag var jag hos läkaren.
En sjukskrivning och antidepressiva blev resultatet.
Jag beskrev hur jag mått den sista tiden.
Trött(orkar knappt laga mat), förvirrad, glömmer saker(glömde hämta barnen på dagis förra veckan t.ex. Jag bara körde hem efter jobbet.), får ångestattacker, tryck över bröstet, stressar, huvudvärk, illamående, blir lätt arg hela tiden, dålig aptit(inte mig emot, dock), sover dåligt, osv, osv.
Jag har känt vissa av symtomen länge, men dom sista 3 veckorna har allt bara eskalerat.
Tydligen har jag fått en utmattningsdepression + förvärrad ångest.
Så nu ska jag vara hemma i 2 veckor, sen jobba 50% i 2 veckor. Sen ska jag vara bra igen, förhoppningsvis.
Hon tyckte att jag borde söka jobb närmre Höör, eftersom all körning och dagislämning/hämtning blir ett stressmoment, eftersom tiden är så knapp.
Tro mig, jag söker!
Jag söker alla dom 200 fantasijobben som finns i Höör.
Jag skulle även sänka kraven på mig själv och när jag sa det till McLovin skrattade han.
Jag med.
Good luck, Chuck!
Det är som att säga till en bajsnödig person att hålla sig i ett par timmar.

Jaja, detta ska nog bli bra! :)
Som tur är tog jag tag i detta i tid.
Då blir det mycket lättare att komma på fötter igen.

Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Eva

Skickar över lite styrkekramar till dig o håller tumamrna på att du snart mår bra igen.. // Från en som alltid läser =)

2012-12-06 @ 09:49:59
URL: http://minioman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0