Influensa?

Idag började jag jobba.
Imorn får jag vaba.
Mamma skulle egentligen ha ungarna, medan jag och McLovin skulle jobbat, men hon är nog inte så sugen på det längre.
Vi har nämligen fått nån kräktjofräs i huset.
Mitt under min och McLovins lovemaking, för ca 20 min sen, hörde vi Bille skrika som en gris. Jag fick sudda ut sexminen och sätta på mig mammafejset och jogga in till honom.
Då kaskadspydde han 2 gånger!
In i duschen med kräkbebisen och nya sängkläder i den lilla mammutsängen.
Efter det hann McLovin säga, "Var var vi någonstans?"(härdade föräldrar), innan vi hörde kräkljud i babyvakten igen...
Nu ligger vår lille killeman i vår säng och myser istället.

Var det någon som önskade oss en influensa i julklapp?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0