Och här kommer fotona, fotade av dom vuxna!

Helgen har varit skön.
Vi har varit hemma och fixat lite och bara tagit det lugnt.
Jag orkar inte så mycket just nu, jag känner mig konstant utmattad av allt.
Men vi har gjort det bästa av situationen och bara gjort sånt som vi alla orkar.
Inte mer, inte mindre.
 
Igår var mamma och Peter här och McLovin och jag fixade lite på huset osv.
Han bytte däck på min bil, fixade skorstenen och jag snickrade.
Vi dansade till julmusik, sen beställde vi mat och käkade lördagsgodis.
 
Idag vaknade vi i en snötäckt stugby, så det var bara att dra på vinterkläderna och ut och busa.
Billebollen sov dock under tiden, men han är inte så glad för kyla, så det var nog lika bra.
Efter det blev det varm choklad och pyssel.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0