På vägen

Just nu sitter jag i bilen, på väg till Lund.
Vi ska handla julklappar.
Tjejerna är hos mamma och jag har sagt att dom ska få åka pulka där.
Hahaha.
Stackars mamma. Det är svinigt kallt ute och varken jag eller McLovin vill vara ute, så vi kände att det var bäst att lura mamma till att göra det. :)

Jag har grym slemhosta och vill egentligen bara ligga i sängen, men julklappar måste man ju köpa.
Brallan frågade mig varför man köper julklappar och jag visste faktiskt inte vad jag skulle svara.
Jag sa: "Jadu... Jag vet inte. För att folk har ett behov av att få en massa saker på julafton."
För det är ju lite så.
Man köper massa saker, som man kanske egentligen inte har råd med, när man istället ska umgås och ha det trevligt.
Jaja, julen är till för barnen och eftersom att tomten är det viktigaste för dom just nu, så får vi väl öppna plånboken.

Ha en bra lillsöndag! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0