Slut.

Efter idag är jag ganska slut i hjärnan.
Har mått illa hela dagen och haft panikkänslor.
Rätt drygt, kan jag säga.
Såååååå trött på ångesten, som bara tryckts upp i fejset på mig!

Det är fan den värsta känslan i världen.
Jag är hellre ledsen och trött och arg osv, än att ha ångest.
Det är ju så meningslöst!
Jag har ju ingenting att må dåligt över, för mitt liv är ju egentligen helt underbart. Så får jag dåligt samvete över att jag mår dåligt och känner mig otacksam och då får jag ännu mer ångest.
En ond cirkel...

Jag har tagit min första dos av medicinen ikväll. Jag tog bara en halv nu till att börja med.
Jag är lite orolig för dessa veckorna som kommer.
Det är väldigt vanligt att man mår sämre, innan man mår bättre.
Ser INTE fram emot det.
Men det är ju inte säkert att jag får biverkningar, så jag håller modet uppe! :)

Just nu ligger jag i sängen, med finaste mannen, och myser.
Vi har plockat fram lite godis, men inget lockar särskilt mycket.
Men ett glas julmust ska jag unna mig. :)
Gott!


Kommentarer
Postat av: Anna O

Hej Sofia! Usch, det låter jobbigt... Tänker på dig och hoppas att du snart blir bättre :) Styrkekramar från A

2012-12-04 @ 23:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0