Tebax

Här har det varit dött ett tag.
Det beror på att jag inte kunnat blogga från mobilen och jag är för lat för att göra det från datorn.

Helgen har varit lugn.
Har chillat och myst osv.
Jag har även blivit hundbiten(inte av min egen) för första gången i mitt liv.
Det var läskigt deluxe!
Men allt löste sig bra och det blev inga stora skador, så jag är ändå nöjd med helgen. :)
Just det!
Har även fått tabletter, som hjälper mig somna och jag ger dom tummen upp!
Sååååå skönt att kunna sova igen.

Idag snöar det galet mycket.
Jag pulsade runt i snön i 45 min, för att få motion och jag såg nog ut som en levande snögubbe.
Jag har även varit hos en psykolog idag, som ska hjälpa mig med min ångest.
Han verkade vara riktigt bra och hjälpte mig att förstå några av mina handlingar i min uppväxt.
Men det var första besöket idag, så vi hann ju inte med så mycket.
Jag vill ju helt lösa allt NU, men tyvärr får man ju bara 1 timme åt gången. ;)
Ser fram emot nästa besök, faktiskt.

Nu ska jag nog ta en varm dusch, fixa i ordning lite, sen hem till syrran, innan jag hämtar barnen.

Good day to you, sir!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0