Brallan

Alltså, den där Brallan.
Hon säger så roliga saker! :)

När hundarna höll på att stöka runt i köket idag, när vi åt frukost, sa jag till dom på skarpen.
"Nu räcker det! Gå och lägg er!"
Lilja tänkte en stund, sen sa hon:
"Men jag vill inte gå och lägga mig, mamma!"
Hahaha, knäppis.

För en stund sen kom hon rusandes mot mig och Älvan och sa upprört:
"Jag fes inte, mamma!"
"Nähä, okej... Då vet vi det."
"Alva sa att jag fes! Det gjorde jag inte!"
"Haha, okej. Sa Alva det?(Alva satt bredvid mig och jag hade inte hört nåt)"
"Ja! Men jag fes inte!"
"Okej, men så bra. Då vet vi det."
"JA!"
Sen blev hon glad och skuttade iväg.

Idag är en stor dag!
Jag har sett fram emot denna dagen länge! :)
En fantastisk sak sker idag och jag väntar på att telefonen ska ringa!

Frukostbild från idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0