Busy day

Igår vadde det en fullspäckad dag, som vanligt.
Jag fattar inte hur jag lyckas!
Varje dag vaknar jag och tänker, idag blir en hemmadag och vi ska inte göra nånting, men så blir det sällan.
Efter jag lämnat Brallan på dagis gick vi hem till min syster.
Hon bjöd på frukost och sen gav jag henne sprutan.
Efter några timmar åkte vi hem och fixade lunch.
Sen var det städning och bakning på schemat.
McLovin kom hem vid 6-tiden och då åkte jag till Sarah.
Jag kom då även på att det var torsdag och inte onsdag.
Det innebar att 5 tårtor skulle fixas!
Jag stannade någon timme hos Sarah, sen hämtade jag Brallan(som varit hos sin mormor efter dagis) och en pizza och körde hem.
Brallan åkte i säng och jag och McLovin delade på den smarriga pizzan, sen satte jag igång med tårtorna.
Vid 12 kom jag äntligen i säng!

Idag är det dags att dekorera tårtorna.
Det är det roligaste! :)

Och imorn är det dags för min mamma att bli en riktig kvinna och gifta sig.
Spännande! :)

Men nu blir det tv-mys!

Bilder!
Mina fina töser mös gott under filten i morse.
Och sen fick Buddy höra en saga.
Vovvarna var oxå på myshumör!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0