Loerdahg

Restaurangbesök blev det idag!
Vi käkade middag på Höörs, sen var det myskväll.
Vi kom aldrig iväg på dagen, för alla 3 ungar bestämde sig för att sova middag. På olika tider!
Men vid halv 4 tiden kom vi iväg.
Det var lite gambling att åka på restaurang med Älvan, men det gick bra.
Blev lite spring och skrik, men när man förväntar sig att ungen ska sätta eld på stället så gör det inte så mycket.

När familjen hade myskväll tog jag med mig Dextergrisen på en 50 min powerwalk i byn.
Det var skoj!
Nåt som inte var så skoj, var att jag trampade i en vattenpöl, så mina fötter + delar av mina ben blev vattendränkta.
Det klafsade fint om mina skor sen, som var fulla med isvatten.
Uppfriskande!

Dexter är helt slut.
Han hade himla mycket att hålla koll på under vår motionsrunda. T.ex alla bilar och människor! Såna finns det ju inte så mycket av här i skogen. Här finns mest kaniner och rådjur.
Min kille sover väääääldigt gott nu. :)

Det var allt för idag!

Jag bjuder på några bilder.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0