Min fina syster

Idag har jag varit hos syrran.
Jag hade en påse kläder till lilla Anna och hon hade 2 påsar kläder till store Bille.
Jag hade med mig morotskakan, som jag bakade igår.
Oj, så gott!
Vi fikade och pratade en massa.
Vi blev riktigt djupa och pratade om relationer, uppväxt och föräldrar, mm.
Några gånger hade vi nog båda två nära till tårar.
Men det var riktigt skönt!
Att kunna prata och lyssna och må så mycket bättre sen. :)
Jag busade även lite med Erik och gosade med Anna.

Efter några timmar hos syrran åkte jag och handlade.
Förutom mat, hittade jag ett par fodrade gummistövlar till mig själv och en overall till Anna. Så den körde jag och lämnade innan jag körde hem.
Gissa om Annlouise blev glad!
Anna hade ingen overall och Annlouise har ont efter snittet och har inte känt för att sticka och shoppa.
Men nu har tösasnärtan en overall, så nu kan hon få åka vagn i vintervädret. :)

När jag kom hem märktes det att jag varit saknad.
Alla 3 hängde på mig och ville bli burna, ville visa, ville berätta, ville gosa, osv.
Bille sitter fortfarande som ett plåster på mig.
Hahaha, hur ska detta gå när jag börjar jobba?!

Fisksoppa blev det till middag och morotskaka till efterrätt.
Nu är det Bolibompa-mys, sen sängen för ungarna och träning för mig.

Tjo!

Liten bebisAnna!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0