Ont!

Idag skulle vi egentligen till djurparken, men småbarnen hade lite förhöjd temp och Brallan var jättetrött.
Så imorn siktar vi in oss på en djurdag istället.
Medans tjejerna kollade på film tog med mig Dexter på en powerwalk i rusket.
Eller powerwalk skulle jag nog inte vilja kall det.
Den första halvtimmen haltade jag fram, som en påkörd anka.
Jag hade så fasikens ont i min högra benhinna, sen promenaden(den isiga hinderbanan) igår.
Och mina braiga skor var dyngsura, så jag hade ett par trånga, obekväma skor, så fötterna värkte med.
Men jag fick iaf gått min runda och kan ligga i soffan med gott samvete ikväll.
Nu ska jag snart skära upp lite gurka och dricka te.

Trevlig kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0