Pain in the...

Nu har jag haft ont i min fot i några månader...
Det gör liksom ont i utsidan av foten och under foten, när jag trampar ner, eller när jag får tryck från sidan.
Så jag har gått snett ett tag och inte belastat den delen av foten.
Men igår... Igår trampade jag på nåt, hemma hos syrran och fy fasen vad det gjorde ont. Jag fick grejen rakt under den onda delen av foten och nu är det ännu värre!
Jag trodde att det skulle läka ut sig själv, men det kanske är dags att få en röntgen...
Vem har tid med sånt här egentligen..?

Här gör det ont. I den yttre filén, eller vad man ska säga. :)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-1/485724/images/2012/pic_188712809.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0