Riiiiio....


Att sitta i soffan, med Älvan, klockan halv 7 och kolla på Rio stod väl inte direkt på min önskelista...
Hon skulle gå upp vid halv 6.
Hur fasen kan hon göra det???
Jag blir så trött i hjärnan!
Här sitter vi iaf och väntar på att klockan ska bli halv 8, så vi kan väcka Brallan.
Sen ska vi köra och lämna stortjejen på dagis, sen hem till min syster och hugga henne i benet.
Hon vågar inte ta sina sprutor efter sitt kejsarsnitt och skulle till distriktsköterskan, så att hon kunde göra det.
Jag tyckte det var onödigt, eftersom jag ändå ska lämna Brallan 2 minuter från syrrans lägenhet, så jag ska få äran att plåga syrran. :)
Usch, jag kommer ihåg dom jäkla sprutorna... Som dom sved!
Isch...

Men nu vaknade Billen, så jag ska avrunda lite.
Här kommer bilder från igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0