Takfläkt

Vi har länge haft en takfläkt...
Dock har den inte gjort så stor nytta, eftersom den har legat ouppackad på vinden, eftersom McLovin hade stora planer för fläkten och dom planerna fastnade tydligen nånstans.
Men igår tog jag ner den och sa att nu skulle den upp, om jag så skulle skruva upp den själv!
Då fick han eld i röven och han skruvade upp fästet, sen fixade jag resten, när han var på träningen.
Så nu har vi en takfläkt I TAKET, inte ovanför taket.
VILKEN SKILLNAD DET ÄR!
När vi eldar sticker vanligtvis all värme upp i taket och eftersom vi har väldigt högt tak, tar det evigheter för rummet att bli varmt.
Men inte nu längre! Nu trycker min fina fläkt ner allting till mig, så jag blir varm och go!

NICE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0