mammas bröllop!

Igår var det dags!
Min mamma gifte sig! :)
Det var ett jättefint bröllop, god mat och en rolig fest.
Pelle övertalade mig till att hålla tal och det lät ungefär såhär:
"Mamma... Nu har du äntligen hittat en kille... Och det var väl på tiden... Och du har gift dig. Jag vill bara säga att jag är jätteglad för er skull och önskar er lycka till!"
Lyckat, Sofia!
Men sen blev det tårta och då hade inte folket tid att fundera över mitt skumma tal.
Och tårtona blev en succe! :)
Så många komplimanger jag fick för tårtorna!
Sen var det musik och barnen hade skitroligt och dansade hela kvällen.
Men vi var sååååå trötta...
Vi försökte åka hem några gånger, men då visade det sig att Älvan hade lovat bort danser till herrskapet och Brallan hade inte tid, för hon käkade godis och Bille mös med tanterna.
Men vid 21 kom vi hem och då åkte ungarna i badet, för dom var klistriga som flugpapper.

Idag känner jag hur sliten jag är.
Jag har bakat tårtor 2 kvällar/nätter i rad och det känns som att jag har sprungit ett maraton.
Hahaha, hela kroppen är slut.

Här kommer bilder från kvällen!




Nu säger jag, tack för mig!
Idag blir ingen träning och ingenting annat heller.
Jag är för trött för allt.

Tjo!


Kommentarer
Postat av: Carola

Tårtorna var jättefina och som du sprang hela kvällen. Perfekta dottern en sådan dag =)

2012-02-12 @ 13:44:37
Postat av: Emelie - mamma till Nellie & Ellion

Så fina tårtor, vad duktig du är.

2012-02-12 @ 16:44:32
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet
Postat av: Diana

Gud vad fina tårtor!!!

2012-02-13 @ 07:00:46
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0