Slutirutan.

Jag är fullkomligt slut!
Det har varit en fullspäckad dag och jag är glad att dom två minsta sover just nu. :)

Dagen började med en trip till djurparken.
Där spatserade vi rundor och kollade på djur och fikade.
Vi hade varm chokladmjölk med oss och blåbärspannkakor(keso och grönsaker till mig).
När vi varit i parken ett par timmar åkte vi vidare till affären och storhandlade.
Sen körde vi hem för att förbereda maten och mysa med/somna Brallan, som behövde en stor dos mamma och vila, sen körde jag med Lilo ner till Höör och powerwalkade en timme.
Hem igen och bytte av McLovin, som skulle till sin träning.
Och nu ligger jag här i soffan och försöker samla kraft till en dusch.

Ikväll ska vi ha ostbricka, men jag känner mig inte alls sugen.
Tar nog lite gurka istället.
MYS ska det iaf bli! :)
Har köpt lite nya teer, som ska drickas med.

Så ni får ha en trevlig kväll, för det ska jag ha!

Här kommer ett gäng bilder.
Enjoy!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0