Veeeeeed!

Ikväll körde jag och Emelie ut i ödemarken, för att hämta ved.
Allt gick fel hela tiden.
Vi fick knappt på släpet, för ingen av oss fattade hur det skulle sitta.
Det tog typ en kvart att få upp tanklocket på McLovins bil. (Hur vi låste upp det har jag ingen aning om!)
Vi körde fel och Emelies jäkla GPS-tant lurade oss.
Men på nåt vis fick vi med oss veden hem och som jag har skrattat!
Jag har skrattat så mycket ikväll att jag faktiskt kissade på mig.
Jag vet att man inte ska skryta om sina slappa slidmuskler, med nu blev det så.
Deal with it!

Just nu ligger jag och McLovin i soffan och kollar på ett överlevnadsprogram.
Bear Grylls är med och han är ju bara så vidrig.
Han ska typ bita huvudet av allt.
"Oh, my God! An alligator! I'm going to bite it's head off!"
"Aaaaw, what a sweet bunny! I'm biting it's head off!"
Sen äter han allt han ser.
Myror, sniglar, bajs, spindlar, mm.
Och självklart smaskar han, så att man ska höra hur vidrigt det är.
Urk!

Förresten så har jag blivit moster till en liten Anna idag! :)
Äntligen kom den efterlängtade lilla bebisen, som vi alla har hållt tummarna för!
Välkommen, Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0