- 4

Inatt var mina kära godingar ASJOBBIGA!
Jag vaknade av att Älvan kom in vid halv 4 och krävde välling.
Nej, sa jag.
AAAAAAAAAAHHHHHHHHH, WWWWWWWWÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ, sa hon.
Eftersom hon väckte Bille, så ville han oxå ha välling.
Nej, sa jag.
BBBBUUUUUUUUUUÄÄÄÄÄÄÄÄAAAAAAAAAAAOOOOOOOO, sa han.
Dom har ju sovit igenom nätterna nu, några nätter i rad, så jag ville inte börja om med att ge välling igen.
Men klockan 5 fick jag nog.
Då hade dom vrålat till och från sen halv 4.
Dom fick välling och sen blev det tyst igen.
Sur blev jag, för att jag gav mig, men Brallan skulle ju upp till dagis idag och dom hade väckt henne med.
Så för att hon skulle få sova, blev det såhär.
Bättre lycka nästa natt.

Idag, när jag ställde mig på vågen, blev jag ganska glad. Den visade -4 kg, sen den 4e januari. Eller nästan iaf. 3,9 kg, för att vara exakt. :)
Det känns bra!

Nu ska jag snart gå och sova en stund igen.
Jag önskar en nära vän extra lycka och tur idag.
Jag älskar dig, min fina A.

Tjo!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0