Annlis

Min fina storasyster ligger just nu sjukskriven på avd. 44, i väntan på bebis.
Det är ju sååååå tradigt att vänta på bebis, för man vill ju ha den i samma stund man kissar positivt på stickan.
Så jag och Brallan styrde idag bilen mot Lund, för att förgylla Annlouises tråkiga vardag, med vårt underbara sällskap.
Vi käkade thaimat på Rosa kiosken.
Så sjukt gott!
Och man får löjligt mycket mat!
Jag var fortfarande mätt flera timmar senare!
Haha.
Det var mysigt att träffa Annlis(som Brallan säger) och snacka lite tjejsnack.

Vi har även haft en kille här idag, som har kollat på vinden.
Och nere i grunden har vi oxå varit och planerat.
Hmm... Finns en del att göra, men det ska nog gå.
Det måste det!

Just nu sover kidsen och McLovin är iväg och tränar.
Själv ligger jag i soffan och är helt slut!
Lite nyttig, hemlagad sorbet har jag tryckt i mig. :)

Imorn vet jag inte vad som sker...
Kanske lite välbehövlig vila?
Vem vet?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0