Avslappning

Jag längtar tills april.
Då får McLovin semesterersättning för hela året och då ska vi banne mig unna oss lite ensamtid.
Vi vet ju nu, att det funkar att lämna bort våra bebisar.
T.o.m Bille.
Så en hotellnatt nånstans blir det nog.
Åååååååhh... Oj, vad vi ska sova! :)

Idag har jag hälsat på min fina Sarah.
Jag hade Brallan med mig och hon var helt förtrollad av Juniors dinosaurier.
Det blev kaffe och snack!
Jag har även varit inom mamma och hämtat en cd-spelare till Älvan.
Hon lugnar ju sig väldigt mycket när man sätter igång vaggvisorna i babyvakten, men dom varar ju bara i 10 min och sen får man sätta igång dom igen.
Så nu har vi fixat spelare och en cd-skiva, med avslappnande musik.
Åh, vilken härlig musik!
Så nu kan hon kanske somna om lättare på natten.

Hoppas, hoppas!

Nu ska jag ta lite te och se på Tosh.0.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0