Det där med sömnen.

Inatt sov Älvan heeeela natten lång!
För vi höll henne uppe, tills hon längre inte gick att hålla henne vaken.
Halv tio blev klockan.
Och sen tystnad! :)
(Om man bortser från Billes matningar på natten, men det är ganska lugnt.)
Så i morse kände jag mig sugen på en pw, efter att Brallan blev lämnad på dagis.
Jag hittade en bra runda vid Fogdaröd och den tog ca 50 min att gå.
Jag gick förbi platsen där jag och McLovin gifte oss.
Myyyys.
Älvan somnade i vagnen, efter en stund, så hon har bara fått en halvtimmes vila idag. Så förhoppninngsvis kan vi lägga henne i normal tid ikväll.
Hon skulle egentligen sova hemma hos min mamma inatt, för vi behövde få ordentlig sömn, men eftersom hon sov inatt vill vi inte rubba det nu genom att lämna bort henne.
Brallan sover där istället.

Ikväll ska jag nog äta en liten chokladbit.
Känner mig väldigt sugen.

Jag har förresten gått ner 2,5 kilo på 2 veckor nu.
Det känns så jävla nice!
Bara genom att motionera mycket och äta lite bättre.
Det är inte så att jag tar bort allt sött.
Man vill ju inte bara överleva, man vill ju leva oxå.
Men bara genom dom 2 små förändringarna går jag ner ca 200-300 gram om dagen nu! Det hände ju inte så mycket första veckan, innan förbränningen kom igång på riktigt.
Men nu händer det grejer.
Byxorna sitter inte lika hårt och jag känner mig lite piggare.
Det gör att motivationen håller i sig och jag ser fram emot träningspassen nu.


Skööööönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0